UNOPS
Lives in Dignity Grant Facility Grant support-call for proposal

Reference: UNOPS/CFP-LiD/2021/002
Beneficiary countries: Multiple destinations (see 'Countries' tab below)
Published on: 30-Nov-2021
Deadline on: 23-Jan-2022 23:00 (GMT 1.00)

Description

English (Español abajo):

UNOPS invites interested and eligible applicants to apply for a Call for Proposals (“CFP”) for the grant project: Lives in Dignity Grant Facility.

Note that this CFP has a two stages approach. Applicants are invited to submit a Concept Note using the template attached in Annex A (Document 1.2) to propose a project applying an innovative development-oriented approach. Following the assessment of the concept notes, only short-listed applicants will be invited to submit a detailed proposal. The evaluation committee will select the winning proposals from the list of shortlisted proposals.

Documents in English are number 1.1 to 1.5

You do not need to "express interest", just submit your application as per the instructions in the Call for proposal.

Español:

La UNOPS invita a los solicitantes interesados y que reúnan los requisitos necesarios a presentar una convocatoria de propuestas (CDP) para la Facilidad de subvención: Vivir con dignidad.

enga en cuenta que esta CDP tiene un enfoque de dos etapas. Se invita a los solicitantes a presentar una nota conceptual utilizando la plantilla adjunta en el anexo A para proponer un proyecto que aplique un enfoque innovador orientado al desarrollo. Tras la evaluación de las notas conceptuales, solo se invitarán a los candidatos preseleccionados a presentar una propuesta detallada. El comité de evaluación seleccionará las propuestas ganadoras de la lista de propuestas preseleccionadas.

Documentos en español son los de 2.1 a 2.5

Usted no necesita "expresar interés", sólo tiene que presentar su solicitud según las instrucciones de la convocatoria de propuestas.